brodernabunyak.reismee.nl

In-effectieve Duitsers of Arabisch bedrog?

Lieve volgers,

Daar waar ik dacht vanavond in Doha van een biertje te gaan genieten, gaat het gelukkig weer helemaal anders. Ik weet niet of dit verhaal kwalificeert als vijfde sloot, Jaap en Luban, volgens mij hebben de vorige vier sloten dermate natte pakken opgeleverd dat dit hooguit als een beekje telt en daar kun je d'r wel van in twintig tegelijk lopen voordat je echt nat wordt

Laughing
.

Wat is er gebeurd? Welnu, je zou kunnen zeggen dat ik vanmiddag de huid heb verkocht voor de beer geschoten was. Het leek er namelijk op dat we voor schema zouden vertrekken en dat heb ik luidkeels op Facebook verkondigd. De door forse sneeuwval noodzakelijk geworden de-icing bracht daar echter verandering in. Gevolg: ik zit momenteel in een oud en aardig vuil hotel in Bahrein te genieten van een ontstoken wortelkanaal met bijbehorende koorts. En te wachten op wat ongetwijfeld een tegenvallend maal gaat worden. Krijg je d'r van wanneer je voor 340 euro bij ab-in-den-urlaub.de (echt waar, niet verzonnen) een ticket boekt bij Gulf Air. Waar ik gisteren al de grootste moeite had onze Duitse vrienden aan de telefoon te krijgen voor een finale bevestiging van mijn boeking, blijkt nu dat ze een onmogelijke aansluiting hebben verkocht. De piloot van de vlucht van Frankfurt naar Bahrein vertelde dat we 40 minuten achter waren op schema. De lastige vraag die ik daarop had voor de Gulf Air transfer desk was waarom mijn aansluiting dan al twee uur weg was? Fishy, lijkt me

Undecided
. En de Arabieren hebben nota bene wiskunde uitgevonden! Maar goede antwoorden in ieder geval niet. Wel veel goede wil en excuses, overigens. En ik laat het antwoord op de vraag whodunnit maar liever onbeantwoord.

We doen het er mee, onder het mom 'go with the flow' o.i.d.. Is alleen wat lastig met een kloppende tand. Als dat niet was gebeurd had ik er gelijk om kunnen lachen, nu heeft dat een kwartier geduurd nadat alles geregeld was. Moest daarvoor natuurlijk wel drie keer heen en weer lopen van transfer desk naar boarding gates en dan moet je dus ook...drie keer de security check door haha. Wellicht in-effectief van ab-in-den-urlaub.de maar inefficiency hebben ze hier gelijik met wiskunde uitgevonden.

Hopelijk morgen meer vanuit Doha, maar ik beloof niks!

Reacties

Reacties

Humphrey Hoop

Hoi Nuhi,

Je begint al op een ......... met kiespijn te lijken. Ik stel me dan gelijk voor hoe je lacht.
Lekker zo die kiespijn, veel ijswater drinken, kleine slokjes daarmee koel je de zenuw en verdwijnt de pijn (maar heel eventjes. Je kunt ook goedkope eau de cologne kopen met een hoog alcohol percentage. op een watje druppelen en tegen je kies aandrukken. dat verminderd de pijn aanzienlijk.

Overigens valt het mij wel op dat je wat hebt met in-en uitgangen.

Lees snel weer over hoe het je vergaat.

Groet, Humphrey

Florian

Hey Noeg,
Nou dat gaat weer lekker. Misschien volgende keer eerst een medisch apk-tje voor je vertrekt?
Van die vlucht is natuurlijk gewoon balen. Nou ja, blijf nog een weekje in Bahrein hangen, dan kun je de eerste GP van het seizoen nog meepakken.

Nuhi

Had plannetje om terug te gaan naar Bahrein voor de F1 komend weekend maar is niet helemaal Erwin en Stephanies ding. Ben nu van plan in de zomer naar de Turkse te gaan. Maar zien of dat wat wordt, plannen is immers niet mijn sterkste kant haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!