brodernabunyak.reismee.nl

Wortelkanaal

Hoi allemaal,

Errug gezellige avond gehad met Erwin en Stephanie. De avond werd aan het eind wat emotioneel voor me (zou de wijn daar misschien ook wat mee te maken hebben?

Undecided
)maar dat is ok. Heb al aardig wat traantjes geplengd zo langzamerhand dus kennelijk moet er wel van alles uit. Prima.

Heerlijk wakker geworden vanochtend na een uitstekend nachtje tukken en dat is wel eens anders geweest de afgelopen maanden. Vooralsnog lijkt het plan dus te werken

Wink
. De bedoeling was om met Erwin te lunchen maar dat hebben we nu voor morgen afgesproken. Krijg dan waarschijnlijk de kans een van de GBM hotemetoten te ontmoeten, de baas van Professional Services aldaar. Beetje netwerken hier en nu kan nooit kwaad, dunkt me. En is bovendien leuk. Straks naar de tandarts, brrr. Wat wel aardig was is dat ik vandaag met een neef in Turkijke heb zitten chatten die...tandarts is haha. Dus als het een wortelkanaal wordt laat ik hier alleen het acute probleem oplossen maar doe ik de follow-up komende zomer in Turkije.

En ja hoor, net terug van de tandarts en het was een onstoken wortelkanaal. Misschien mijn roeping gemist want kennelijk kan ik zonder opleiding daartoe wel tandheelkundige diagnoses stellen

Laughing
. Of misschien heb ik alleen al een keer eerder zoiets aan de hakken, of liever gezegd aan de tanden, gehad. Het zuigt wel, overigens. En het was ook een beetje duur maar dat neemt de verzekering gelukkig voor het grootste deel voor haar rekening. Heb de goede en vooral heel erg Duitse tandarts Herr Dr. Laatz met zijn vriendelijke assistentes voor jullie gefotografeerd haha. Daarnaast nog wat andere beeldjes geschoten.

Ga zo maar even sporten, daarna eten en op tijd naar bed.

Reacties

Reacties

Rogier

Wortelkanaalbehandelingen moet je meteen compleet uit laten voeren en niet wachten tot volgende zomer, je kan anders erg lang "genieten" van kiespijn en dat is geen pretje kan ik je melden. Voor rest, good luck! Misschien is een tijdje NIET netwerken ook weleens goed voor je :-) Genieten is belangrijker.

Arjan

In Kathmandu hadden ze het vast op een meer middeleeuwse manier opgelost. :D

Tot later!!
:-)

john willemse

Hoi Nuhi, hoelang ben je nu onderweg en wat heb je allemaal al meegemaakt man!!!!! je schrijft er makkelijk over........ideetje? maak je dit ,jouw dagboek of rust je ook nog wat. Anyway alweer sneeuw vandaag, en jij lekker in de zon. GENIETEN.......
Neem van deze ijshockeyer tandadvies aan, LAAT JE TANDEN GOED DOEN!!!!!! groetjes van de meisjes en mij.

Nuhi

Hoi John,

Zo'n advies sla ik niet in de wind. Ik laat van de zomer in Turkije bij een neef de boel maar weer eens een beetje fatsoeneren ;-). En rusten doe ik ook wel, doe wel dingetjes zo door de dag heen maar wel op plaatselijk tempo haha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!