brodernabunyak.reismee.nl

Van je familie...vervolg

Hoi allemaal,

Zoals beloofd hier deel 2 van het familie feuilleton. Geen goed nieuws helaas, het lijkt er op dat mijn neef beheurlijk van het pad is geraakt. Geen centjes terug voor mij voorlopig, dus

Frown
. Jammer maar niet getreurd, er is gelukig nog wel wat over om van op reis te gaan. En er zijn wel mogelijkheden om er nog wat aan te doen, dus we zullen zien. Ik houd jullie via dit feuilleton wel op de hoogte. De komende dagen besteed ik aan het inwinnen van juridisch advies hierover en, jawel, aan het regelen van een ticket naar Doha. Al het gedoe in Zweden heeft flink wat tijd gekost en het is genoeg nu, tijd om te gaan.

Ik heb wel een paar heel erg leuke dagen in Stockholm gehad. De dag na het skien zijn we in Sodertalje gaan zwemmen met de twee kleintjes van mijn nicht, erg leuk. Zelf nog een beetje baantjes getrokken want de luie botten moeten ook weer in beweging

Wink
. De dag daarna naar het Historiska Museum geweest, waar onder andere uiteraard veel te zien is over Vikingen. Voor ons woeste piraten en gespuis, voor hun heldhaftige voorvaders
Wink
. Zoals Piet Hein voor ons een held is en in Spanje een zeerover. Daarna naar Malmo gevlogen vor een goed gesprek met mijn neef maar die koos ervoor niet op te komen dagen en de hele familie definitief van zich te vervreemden. Ga derhalve alleen op reis, zoals jullie zullen begrijpen.

Tot zover, gegroet!

Rogier

Tjonge Nuhi, wat een verhaal! Goed dat je je niet van de wijs laat brengen en je plannen doorzet! In het leven krijg je soms te maken met losers, het is niet anders! Have a nice trip to Doha!

Arthur

Nuhi ik heb nog wel wat kalsnikoffs thuis liggen om je geld op te halen!

Nuhi

Yep, de reis is nog niet begonnen, het avontuur al wel. Probeer idd niet bij de pakken neer te zitten, dan heb je twee keer pech.

En het laatste is er uiteraard nog niet over gezegd.

Sylvia

Wat is dat toch met jou en dat soort types?
Dat je alleen verder gaat: houd je scherp en los van invloeden van anderen. Eigen plan trekken, eigen besluiten nemen, eigen route bepalen, eigen contacten opdoen. En daar waar nodig kan je terugvallen op mensen waarvan je weet dat je er wél van op aan kan!

Merlijn Meeus

Yo Nuhi,

Wat een kut verhaal! Hou je haaks en laat je niet teveel van de wijs brengen! Je bent voor jezelf op pad en niet voor andere!

groet

Florian

Idd behoorlijk balen, maar laat je niet van de wijs brengen en ga gewoon door met wat je van plan was.

Je wilde toch low budget reizen. ;D

Nuhi

Idd, low budget. Heb net de beste les in relattiveren gehaddie denkbaar, ben heeeel hard uitgelachen over dit hele verhaal en dat had ik wel ff nodig. Blik vooruit nu!

Laszlo

Hi Nuhi,

Hadden ze de hypotheekrente-aftrek in Zweden maar niet moeten schrappen destijds dan hadden ze nu allemaal een paar Zweedse rurpi-rupi's meer beschikbaar.

Zonder gekheid: het ga je goed en succes! We keep in touch.

Groet,
LB

Nuhi

Haha, en de Euro sceptici zijn daar ook weer aan de winnende hand dus een beetje sterke valuta in het land kan ook geen kwaad.