brodernabunyak.reismee.nl

Auto

Hoi volgers,

Zoals beloofd gisteren op tijd naar bed gegaan. Heerlijk geslapen en om 8 uur er uit, fantastisch! Beetje online gezeten om wat recruiters te spotten en mijn cv achter te laten. Daarnaast contact gezocht met Qatar Petroleum, de grootste werkgever hier. Maar eens zien of ik aan tafel kom. Morgen een belrondje naar de recruiters waar ik me vandaag heb gemeld en hopelijk de afspraak met de man bij GBM. En voor jullie ongerust worden, ik ben niet van plan om meteen te gaan werken, het zijn langere termijn investeringen die ik aan het doen ben

Laughing
.

Verder met Kors ziten chatten, ik ben van plan om de 22e naar China te vliegen, give or take een dag of twee. Heb voor een schappelijk bedrag een retourtje Doha-Beijing gevonden en aangezien Erwin en Steef hebben besloten hier voorlopig te blijven is een retourtje geen slecht idee. Kors blijft wat langer dus ik ga hem zeker zien daar. Plannetje is om vanuit Kunming samen naar Dali te gaan. Morgen naar de Chinese ambassade om een visum te regelen.

Om daar te komen heb ik een autootje gehuurd voor morgen en overmorgen. Kan ik gelijk een beetje de stad verkennen en wat straatplaatjes schieten. En een beetje aan het strand zitten voor het opdoen van de broodnodige kleur, ik voel me wel een bleekgezicht hiero. Wel lachen, heb voor de auto eerst Usave gebeld en die verhuren niet aan toeristen, raar genoeg. Mijn klomp brak wel, moet ik zeggen, maar ik heb de business naar Budget gebracht, die deden niet moeilijk en het was nog tien riyaal (2 euro) per dag goedkoper ook.

We gaan straks naar het nieuwe huis van Erwin en Stephanie kijken, leuk. Daarna eten en wederom vroeg naar bed. Heb de afgelopen dagen iedere dag gesport en daar moet mijn lichaam wel weer aan wennen. En ik wil vroeg naar de ambassade, je weet maar nooit hoe druk het is en hoe vervelend ze hier zijn haha.

Reacties

Reacties

Ira

Hey Nuhi,

Blijft toch een mooi medium, internet. Je zit duizenden kilometers verderop, maar het is net of we mee reizen.
Veel plezier met de stad verkennen de komende dagen!

Merlijn Meeus

Yo Stenvers,

Klinkt goed allemaal!
Leuk om te lezen dat je nu echt aan het reizen toe komt!
Hou ook vooral dat sporten vast. Word je misschien ooit nog eens knap. Geintje!

groet

Arthur Meeus

Nuhi is al een hele lekkere gozer!

Nuhi

Jaja, terror twins, zo kan 'ie wel weer haha. Leuk om van julie te horen. Ben blij dat tenminste een van jullie gezegend is met goede ogen :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!