brodernabunyak.reismee.nl

Winst

Hoi volgers,

De winst is binnen! Een 'made-in-China' 8-bit spelcomputer (voor de mindergewijden onder jullie, dat is echt heel erg oude troep), een fles gin en een pakje Avril Levigne condooms... je moet er maar opkomen. Ik heb het over het prijzenpakket voor de muziekquiz in de Humpbar eergisteren. Manager Mark en een maat van hem, Ben, hadden een erg leuke quiz in vier delen in elkaar gedraaid. Eerst twee vragenrondes, vervolgens een luisterronde met als thema 'Acteurs en actrices die denken dat ze kunnen zingen' (voorbeelden: William Shatner, Eddie Murphy, David Hasselhoff) en als laatste een aantal uitsnedes van foto's met de vraag 'Wie is dit?'. Erg vermakelijk allemaal, zeker met een biertje op tafel en, belangrijk, Lily en ik toegevoegd aan het team van een tweetal wandelende encyclopedien. Dus we wonnen, haha. De condooms gingen trouwens naar een ander team, dat was de prijs voor het juryonderdeel 'Bedenk de meest originele naam voor een band', ik zal jullie de unaniem onwelvoegelijke namen die zijn bedacht besparen. Maar ons team had uiteindelijk 32 punten uit 40, nummer twee bleef steken op 25 dus je kan rustig van een landslide spreken. Ik heb er denk ik 3 aangeleverd, Lily geen dus wij hebben vrijwillig afstand gedaan van de prijzen. Wel een glaasje gin gedronken, trouwens, die fles hebben we met alle verliezers gedeeld. Letterlijk, want er waren niet genoeg glazen. En als klap op de vuurpijl zijn Craig, Matt en ik nu verantwoordelijk voor de volgende uitvoering van de quiz. Dat wordt lachen.

Verder niet heel produktief geweest deze week in Kunming, behalve dan op sportief gebied, veel getraind. Verder veel en lekker gegeten en gedronken, rondgewandeld met Lily, rondgehangen op het dakterras van het hostel met een goed boek en een paar keer een paar uur bij Mike gezeten voor versnellingsbakkenles. En geprobeerd om online te communiceren met mijn broer maar dat ging door netwerkproblemen in het hostel erg slecht.

Ik ga zondag door naar Dali. Ga zeer waarschijnlijk de raad van Joyce opvolgen en boeken bij Jade Emu, ziet er geweldig uit, uitstekende reviews en schijnbaar heel goede internetverbinding ook in de kamers dus ik hoop daar wat betrouwbaarder te kunnen bellen, onder andere naar mogelijke distributeurs voor de transmissies. En voor het online in elkaar draaien van een muziekquiz. Met ongetwijfeld een paar voor niet-Nederlanders lastige vragen over Doe Maar, Herman Brood, Normaal en/of Golden Earring.

Reacties

Reacties

Humphrey

Na een zeer korte verlofperiode ben ik je verhalen weer aan het lezen. Ik zie het al, het gaat over drank en ..........

Nuhi

Tja, wat zal ik zeggen... komende verhalen hopelijk weer wat meer achtergronden, observaties en niet-drank gerelateerde avonturen haha

Humphrey

Gewoon doorzuipen, van mij mag je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!