brodernabunyak.reismee.nl

Weekend rust

Hoi volgers,

De twaalfde hebben we na de boating avonturen verder vooral geslapen om de langste donderdag weer van ons af te schudden. Goed gelukt, trouwens. De dag erna, zaterdag de dertiende, zijn we de hele dag op het strand geweest bij Al-Khor,de foto's hebben jullie inmiddels gezien. Daarvoor nog kort op het plaatselijke vliegveld bij een vliegshow gaan kijken, eigenlijk met als reden om er achter te komen wat het halen van een PPL hier in Qatar kost (personal pilot licence geloof ik, klein brevet). Je moet hier dingen te doen zoeken als je er en allerlei jongensboekactiviteiten (auto's, boten, vliegtuigendenk je dan al snel aan

Wink
) zijn hier stukken goedkoper dan in Nederland. Het gaat immers om dingen waar grote motoren in zitten, die heel veel benzine gebruiken en laten ze van dat laatste hier nou genoeg hebben. Dus de peut is goedkoop. Dus de spullen die peut gebruiken ook. Nog wel. Wat een PPL nou ongeveer gaat kosten hier zijn we nog niet helemaal uit, overigens. Maar aangezien brandstof het grootste deel is, zal het stukken goedkoper zijn dan in Nederland.

De werkweek is hier al weer twee dagen oud, want die begint op zondag hier. Raar gevoel, je bent steeds in de war qua dagen: zondag denk je dat het maandag is, maandag dinsdag, enzovoort. Je loopt daardoor wel de hele tijd met het gevoel rond 'He, ik heb dus nog een dag langer!' en dat is best aardig, soort continue meevaller

Cool
.

Heb zelf de afgelopen twee dagen niet veel gedaan behalve sporten (twee keer per dag, ik wil er echt wat kilo's af hebben voor China en dat lukt aardig), lezen (ik lees 'Eten, bidden, beminnen' van Elizabeth Gilbert op aanraden van Stephanie, erg mooi en dus bijna uit), schrijven (naast de blog ben ik ook weer begonnen andere verhaaltjes te schrijven, sinds mijn studententijd niet gedaan) en chatten (via Facebook met allerhande familieleden en wel in vier talen door elkaar heen en via het Chinese TencentQQ met Kors die in China zit). Leuk tijdverdrijf.

Gisterenavond weer wat ondernomen, ben uit eten geweest met Erwin, Stephanie en Leah. Erwin en Leah hadden business te bespreken, Stephanie en ik zaten er bij en keken er naar. Yeah right, zie ik sommigen van jullie denken, Stenvers heeft zich er niet bemoeit? Nou, niet teveel hoop ik en volgens mij heb ik mij beperkt tot het stellen van een (lastige) vraag hier of daar. Wel heerlijk gegeten, buiten gezeten aan het water bij het Sheraton hotel (dat vreemdvormige gebouw op een van de foto's uit de serie City of Doha) en een gegrilde hummour op, soort plaatselijke zeebaars. Leuk, leuk, leuk.

Dus, lieve volgers, het is wat rustiger aan het avonturenfront momenteel. En dat mag ook wel even, moet ik eerlijk zeggen. De afgelopen weken of eigenlijk al maanden zijn aardig rollercoasterig verlopen en langzamerhand keert de rust terug. Dus, tijd om te gaan haha. Ik beslis vandaag wanneer ik verder ga en dat wordt normaal gesproken na komend weekend hier. Dus zondag. Let you know, groet.

Reacties

Reacties

Florian

Saaaaaai....

;D

Nuhi

Wacht maar op de entry van morgen, heb vanochtend al wel weer wat meegemaakt :-)

Humphrey Hoop

Zeg Florian, hoezo saaiiii. Als je grootste uitdaging is:
het halen van een PPL, dan beleef je alles net zo snel als dingen waar grote motoren in zitten.

Of niet soms Nuhi. Wij begrijpen elkaar;)

Groet,
Humphrey

Nuhi

Haha, de blog wordt steeds leuker: ik vind het iig erg leuk als volgers ook op elkaar gaan reageren.

En Humphrey, wij begrijpen elkaar wel haha.

Florian

Hey, Humpf, vergeet de smiley niet. ;)

Humphrey

Florian,
Waar haal ik die vandaan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!