brodernabunyak.reismee.nl

Stop er mee...

Lieve mensen, trouwe volgers,

Ik heb zojuist de laatste twee verhalen en de laatste fotoserieaangepast. Sophie (jullie kennen haar onder een andere naam die ik niet meer kan herhalen) kreeg clienten aan de lijn die haar gegoogled hadden en die kwamen op mijn blog uit. Kennelijk heeft Reismee haar zaken goed voor elkaar, waarvoor hulde.

Echter, ik vind privacy een groot goed, zeker van andere mensen waarover ik schrijf. Ik heb me nooit gerealiseerd dat deze blog zo vindbaar is. Ik heb twee keuzes. Ik kan vanaf nu alle namen gaan fingeren. Of ik stop er mee en schakel over naar een email nieuwsbrief. En ik ga het laatste doen.

Ik heb dat besluit genomen om twee redenen. Enerzijds mijn eigen privacy, anderzijds wil ik graag helemaal vrijuit kunnen schrijven voor jullie. En komt er ooit nog eens boek van, zal ik daarin de namen wel fingeren

Laughing
.

Ik zal iedereen die nu op de mailinglijst van de blog staat op de mailinglijst van de nieuwsbrief zetten. Mocht je er af willen, stuur me dan een berichtje van die strekking. Mochten er andere mensen op willen, geef ze dan mijn mailadres zodat ik kan beoordelen of ik dat ook wil.

Nuhi

Reacties

Reacties

Henk

Wauw, heftig. Alle begrip voor.
Blijf vooral schrijven Noekema, want ik geniet nog intens van elk verhaal.

Groet,
Henk

Nuhi

Wat ik nog vergat te zeggen is dat ik de blog ook offline laat halen.

Zodat jullie het maar weten.

Martin

Wachtwoord is beter, je bentje IT kunsten toch nog niet helemaal vergeten?

John

Nuhi, ik wil natuurlijk graag op de hoogte blijven van je chinese avonturen.
Wacht rustig af wanneer je volgende verhaal komt.......

De Mastodont/Stekoelek

Humphrey

Nuhi,

Gewoon blijven schrijven. Ik vind het leuk om jouw verhalen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!