brodernabunyak.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen die mij gaan overkomen tijdensdeze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig (nou ja, ik ben het dus matig jullie verwachtingen

Wink
) nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Nuhi

Reacties

Reacties

Humphrey

Hoi Nuhi,

Leuk initiatief, zet 'm op. Goede reis en veel plezier.

Arie

He Nuhi, leuk idee hoor zo'n weblog. Ga het ook gebruiken voor onze reis door Amerika. Geniet ervan hé!! Groetjes Arie

rene_van_de_kamp@hotmail.com

Ha Nuhi,

Ongetwijfeld vinden we later een moment voor een goede wijn met een bouquet van onvergetelijke ervaringen en verhalen ...

Geniet in alle mooie opzichten van de afstand.

Safe travels!

Groet, René

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!