brodernabunyak.reismee.nl

Veel gedoe

De voorbereidingen voor de reis lopen verder. Het wordt duidelijk dat mijn eerste ideeen omtrent het moment van vertrek ietwat ambitieus waren

Undecided
. Het ziet er naar uit dat het woensdag 10 februari gaat worden.

Dit blog is inmidels in de lucht. Het blijkt veel minder gecompliceerd dan gedacht en ik zal het zelfs met de smartphone kunnen bijwerken, zo lang ik ergens een goede (en vooral gratis

Wink
) internetverbinding vindt. Cool!

De eerste stap zal zijn om in Zweden wat zaken op een rij te zetten. Het is de bedoeling om daarna mijn goede en oude vriend Erwin in Qatar te gaan opzoeken voor een week, tien dagen. Beetje hardlopen, zon op het bolletje, lekker en licht eten, allemaal zodat ik met een goed reisgevoel Azie in trek daarna.

De komende dagen zal ik de emails invoeren van de mensen die het blog willen volgen. De eerste updates volgen dan snel.

Ik ben op het moment vooral bezig met de verhuizing. As we speak wordt mijn huisraad gelost voor de opslag. Gek gevoel.

Reacties

Reacties

Romy

Neem aan dat de voorbereidingen veel tijd in beslag zullen nemen en een gedegen a bientot niet face to face zal plaatsvinden. Succes en ben benieuwd naar de reisverslagen en ervaringen.
XX Romy

Martin

Ben eigenlijk wel jaloers, zo maar de aardkloot rond trekken. Have fun gozer!

Andrea

Ik sluit me geheel aan bij Martin ... jaloers dus! :-) Ben erg benieuwd! Geniet ervan!!

Groetjes,
Andrea

Hans Aalbers

Je bent toch wel een beetje een apart geval he, Stenvers..
Ik wens je het beste en zal je een beetje op afstand in de gaten houden.

Groet,

Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!