brodernabunyak.reismee.nl

Spullen en afscheid

De afgelopen dagen stonden in het teken van spullen: ik heb een hele stapel boeken gekocht, lonely planets en een aantal wat meer filosofisch getinte titels, vervolgens een rugzak, slaapzak, wandelschoenen, ehbo kit (pff ik lijk wel na te denken heel plotseling

Wink
) en, niet onbelangrijk voor dit log, een netbook. Mooi dingetje, erg klein en handzaam. Zal er op kunnen schrijven en ook af en toe nog een fimpje op kunnen kijken of een beetje muziek luisteren.

Verder veel afscheiden, ik was gisterenavond op het Heemstede diner van Bisnez management (www.bisnez.com) alwaar ik veel mensen voor voorlopig het laatst heb ontmoet. Daarna uitgebreid afscheid genomen van mijn dierbare vriend Frans den Boer op de mooist denkbare wijze: door middel van het voeren van een goed en lang gesprek voorzien van een goed glas. Fijn en prettig, Frans en Jeannette, dank voor mooie avond!

De komende dagen ga ik de laatste dingen regelen, prikken halen bijvoorbeeld, ik verwacht volgende week donderdag te vertrekken. De volgende entry op het log komt uit het buitenland!

Reacties

Reacties

John Willemse

Je kop strak geschoren, nu je body en mind op een lijn,
geniet van je eerste stap met je rugzak and smile.
Van ons vijven, een fantastische reis!!!
Bibi Puck Jade Esther & John.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!