brodernabunyak.reismee.nl

Van je familie...

Hoi volgers,

Ondanks dreigementen niet meer vanuit Nederland te zullen bloggen toch weer een update uit...Hengelo! Plaats van handeling van dit verhaal is echter Malmo, Zweden, dus een aanvaardbaar compromis, lijkt me

Wink
.

Ik zou afgelopen zaterdag mijn neef gaan ontmoeten ongeveer halverwege Hengelo en Malmo, dat blijkt Hamburg te zijn. Nadat hij daar niet opdook ben ik doorgereden naar Zweden, waarbij ik de auto van mijn broer heb gekidnapt (Igor, dank je wel dat dit mocht!). Vervolgens vijf dagen met de hele familie in spanning gezeten over waar hij was. Heel Malmo op zijn kop gezet, politie en advocaten ingeschakeld, the works. Woensdag duikt hij op met een prachtig verhaal waar niks van klopt en er blijken wat centjes van mij te ontbreken

Undecided
. Waarna hij met wat vrienden en zijn dochter ergens gaat skien. Vandaar de titel van dit verhaal. Wat er precies aan de hand is weet ik nog niet, dus ook jullie zullen voor antwoorden moeten wachten op deel 2 van dit feuilleton.

Igor heeft sinds vandaag zijn auto weer terug want nog een week daarmee verdwijnen leek mij bijzonder ongepast. Ik vlieg zelf woensdag naar Stockholm voor twee dagen skien waarna ik hopelijk vrijdag met neef dit feuilleton kan gaan afsluiten. We zullen zien...

Reacties

Reacties

Romy

oh..... hoop van harte dat deel 2 een glimlach oplevert

Humphrey

Nou Nuhi,

Weer het bewijs dat je het van je 2e graads familie moet hebben.
Misschien had je beter met je neef kunnen gaan skien;)

Arjan

Nou je kan in ieder geval niet zeggen dat je niks beleefd onderweg ;-) maar ik ben wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen ....

vreselijk al die ... 'wordt vervolgd' verhalen .....

Cheers !

Nuhi

De reis is nog niet echt begonnen, het avontuur wel haha!

Rogier

Goeie cliffhanger!Nu al rijp voor een verfilming! Houdt je haaks!

Florian

Skiën? Bij temperaturen boven de 20 graden? ;D

Nou ja, iig een minder leuk begin van je avontuur, maar iig wél een avontuur. Ik ben benieuwd naar de afloop...

Dirk

Spannend begin, dat belooft voer voor een boek !

Fons

Sinds wanneer kun jij skien? Geniet van de dagen en kou is voor watjes!. :-)

Jos

Hee Nuhi, zo gaat de reis wel erg lang duren. Gewoon een vliegtuig naar een warm oord pakken toch? Veel geluk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!