brodernabunyak.reismee.nl

B'''''', f'isjes

Hoi allemaal,

En jawel, het eerste verhaal vanuit én uit het buitenland en bovendien met foto's is een feit. Ik ben vanochtend naar Stockholm gevolgen vanuit Keulen en daar moet ik mijn moeder erg dankbaar voor zijn. Toen ik haar belde dat ik in Stockholm was aangekomen, 1374 kilometer verder, bleek dat zij op weg naar huis vanuit Keulen al was gevorderd tot ...Oberhausen. En da's 74 kilometer, net gecheckt

Undecided
. Fileleed, ook bij onze oosterburen.

De titel van het verhaal is voor de Asterix liefhebbers onder jullie. De sneeuw ligt hier 2 meter hoog (zie foto's), de zon schijnt maar het is geen 20 graden. Of eigenlijk wel maar dan minus. En Fons, ik kan inderdaad niet skien dus dat wordt oefenen en vallen op de 'barnbacken' zoals ze hier zeggen, de kinderheuvel

Wink
.

Tot zo ver, groeten, uit Zwééden!

Reacties

Reacties

Aphrodite

Hi Nuhi,
Wel je een beetje aan de afspraken houden, hé! Je zou de 20 graden lijn volgen in positieve zin!

Groetjes, Aphrodite

Cubaan

Suhsi,
Ja ja daar zit ie dan; heb je nog steeds geen genoeg van de winter?
Blijft lachen met je, nadat ik me vorige week blauw had gelachen aan de telefoon met je over je poen, zet je het ook nog op je blog! Zou de vinger vragen om voor opheldering te zorgen (scheelt een boel tijd)

greetz, luban

Florian

Geen pi'aten aan stuu'boo'd? :D

Alhoewel, als ik die laatste foto zie...

Leuk man! Maar idd niet dat wat de bedoeling was: 20+

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!