brodernabunyak.reismee.nl

Skien!

Voor de skilustigen onder jullie een goede tip voor als je in wintertijd in Stockholm bent en een hele of halve dag overhebt: skien op de hellingen van de Flottsbrogarden. Erg leuk, drie pistes (rood, rood, blauw) en twee kinderheuvels, idd mijn terrein. Alhoewel, na een paar keer de kinderheuvel af te zijn gegaan zonder ongelukken ook m'n geluk op de grotere pistes geprobeerd. Zonder kleerscheuren beneden gekomen, dus vanaf heden mag ik niet meer zeggen dat ik niet kan skien...

Website:www.flottsbro.com

Reacties

Reacties

Merlijn Meeus

Yo Ouwe,

Meteen van de hoogste uitdaging!
Kun je met een gips vlucht terug naar Nederland!~

Gezellig,

Nee even zonder gekheid, ik hoop dat het goed gaat!

ruben en lilia voor sushi (ruben getyped)

lilia: is het leuk daar?
ruben: is er daar nog steeds zo veel sneeuw?
lilia en ruben:vind jij sushi lekker?
ruben: je krijgt ijskoude sushi voor ontbijt.
cubaan zegt hallo.

Sushi

Hoi Lilia en Ruben!

Er was nog steeds heel veel sneeuw daar! ik heb geskied en daarna ook nog gezwommen, gelukkig binnen anders was het te koud denk ik.
Sushi vind ik lekker, ook voor ontbijt ;-).

Groeten van Sushi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!