brodernabunyak.reismee.nl

Yes!! Daar gaan we!

Hoi allemaal,

Daar gaan we dan! Ik heb vanochtend een ticket geboekt naar Doha, vertrek zaterdag 6 maart 11.20. Dat betekent dat ik over twee dagen op dit tijdstip ergens in Doha van een biertje zit te genieten. Yippeee! Dus Jos, ik durf best...

Laughing
.

Morgenmiddag pak ik de trein naar Frankfurt, alwaar een neef mij zal opwachten. Breng de avond in Frankfurt door omdat ik anders zaterdag voor dag en dauw had moeten vertrekken. En het zal erg leuk zijn om neef Lulzim (echt waar, da's een heel gewone naam in het Albanees, betekent iets met bloemen) nog een avondje te zien.

Vanavond zijn we met de hele familie bij elkaar in Hengelo. Dat was al gepland maar dat dat nu ook mijn afscheidsavondje wordt is weer eens aardig toeval.

So long voor nu!

Nuhi

Reacties

Reacties

Jan uit Apeldoorn

Doha?? Zal zo even opzoeken waar dat ligt. Lees je tekst, en je enthousiasme klinkt eruit door! Doe Lulzim de groeten. Hier alles goed. Anne wordt alweer 8 jr de 6e en ik ben net solo even op Texel en Lelystad geweest ikv de opleiding ;) (vond het wel spannend). Ik en Margot lezen je journaal met aandacht. Groetjes van ons

Nuhi

Thanks! Good for you, ik verwacht dat je zelf naar Doha vliegt als ik aar een tijdje mocht gaan werken na de China reis ;-).

Kus en omhelzing voor Anne op zaterdag, groet, Nuhi

Florian

Ah, eindelijk gaat 't dan beginnen.

Maak er nog een gezellige avond van in Hengelo en ik wacht de eerste berichten uit Doha af.

André

Het ga je goed, Nuhi. Geniet ervan

Rogier

Een biertje in Doha? Kijk maar uit, voor je het weet wordt je gearresteerd ;-). Anyway, goede reis en so long!

Rogier

Good luck!

Arjan

Heey Nuhi,

Nu echt op weg! Wat een moderne stad daarzo. Nooit geweten. maar zo kom ik ook nog eens ergens.
Geloof me je zult zien dat je onderweg genoeg reislustigen tegenkomt waarmee je een tijdje kan optrekken.

Veel plezier,
Gr. Arjan

Humphrey Hoop

Nuhi,

Doha, nog nooit van gehoord. Neem vanuit Frankfurt een Frankfurter worst mee, smaakt lekker na een Doha biertje.
Veel plezier, ik blijf je volgen.

Groet, Humphrey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!