brodernabunyak.reismee.nl

Frankfurt

Hallo allen,

Op de late avond vanuit Frankfurt een korte update. Ben vandaag om even voor vier in de trein gestapt in Hengelo, overgestapt in Deventer en Arnhem om met de ICE naar Frankfurt te razen. En razen doet 'ie, die ICE. Dik 250 per uur. Waar je verder niks van merkt, zeker niet als je de hele weg met een maffe Duitser staat te praten en worst te eten in de resto wagen. Erg gelachen, hij was voor de gek gehouden door de conducteur en we hebben wederzijds ons beklag gedaan over het gebrek aan service gevoel op de meeste plekken waar service toch erg prettig is, indien voorhanden. Hij woont al 25 jaar in Nederland en een ding had hij goed geleerd en dat is klagen

Laughing
.

Vond het afscheid van moeders toch wel erg lastig vanmiddag, beetje ingehouden traantjes gelaten in de stoptrein naar Deventer. Hield het gisterenavond ook al niet droog toen mijn nichtje Elisa (zie foto's, dat scheetje wil ik jullie niet onthouden

Wink
) vertrok na het eten. Maar dat hoort er allemaal bij. En ik kom uit een goed nest wat vertrekken betreft want mijn moeder is indertijd een keer op vakantie gegaan en een paar jaar niet teruggekomen, zo ongeveer. Omdat ze mijn vader ontmoette die op weg naar Australie in Turkije terecht was gekomen. En ik doe het zelf ook al voor de tweede keer. Hmm...

Vanavond doorgebracht bij neef Nexhmeddin. Wat erg leuk was, was dat daar de zoon van een neef van mijn vader waar mijn vader erg veel mee omging onverwacht binnenkwam (Mam, het was Bekim, oudste zoon van aga Sami, je weet wel, van de 'ik-heb-nog-nooit-een-geweer-vastgehouden' foto

Laughing
en de trouwkleren).

Morgenavond 25 graden en een biertje, nogmaals yippeeee!

Reacties

Reacties

Harro

Hoi Nuh,
Je bent lekker aan de wandel, krijg zelf ook reiskriebels als ik je verhalen zo volg. Leuk om zo je een beetje te volgen

Florian

Zo, het begint er eindelijk een beetje op te lijken nu. Afscheid is natuurlijk altijd zwaar, uiteraard vooral van de mensen waar je 't meest om geeft.
Nou ja, vooruitzichten op 25 graden is wel weer lekker. Hier vriest 't.

Nuhi

Zit op dit moment nog in een besneeuwd viegveld Frankfurt om mee heen te kijken. Vlieg over een uur, lang leve hotspots haha.

Miranda

Hey Nuhi,

He, he eindelijk echt op weg! Ik hoop dat je er nu van kunt gaan genieten en niet al te veel tegenslagen meer op je reis tegen gaat komen.

Nuhi

Hoi Miranda,

Let maar op het verhaal dat ik zo ga uploaden haha. Hoorde dat het naar omstandigheden goed met je gaat, ik duim i.i.g. voor spoedig herstel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!