brodernabunyak.reismee.nl

Early bird

Dag allemaal,

Gisterenavond zoals gezegd wat koortsig naar bed gegaan met een kloppende tand door wat volgens mij alleen een ontstoken wortelkanaal kan zijn. Ik dacht (en mijn briefje met van Gulf Air gekregen aanwijzingen bevestigt dat) dat ik om tien over vijf zou worden gewekt dus ik heb flink onaardig gedaan tegen de receptiejurk die mij om twintig voor vier wakker belde in het hotel

Undecided
. Bleek dat het de bedoeling was dat ik met een groep Duitsers op weg naar Kathmandu mee zou gaan naar het vliegveld. Hun vlucht gaat om zes uur, die van mij om zeven uur dus ik zit terwijl ik dit schrijf al een tijdje op het vliegveld in Bahrein koffie naar binnen te werken. Er was wel een leuke dame bij de groep Duitsers dus dat maakt wel wat goed
Wink
. En de tand voelt niet goed maar de koorts is weg. Hoop dat Max me vandaag de naam van de lokale KLM tandarts in Doha doorgeeft. Wil het toch liever in Doha oplossen dan in China. En ik moet bovendien ook nog voor een hepatitis-spuit op herhaling in Doha.

Kijk op zich m'n ogen uit hier. Op iedere jurk zie je minstens twintig Filipino's en ander Aziatisch volk rondlopen om het werk te doen. Wist natuurlijk wel dat het er hier zo toegaat maar het is toch anders om het om je heen te zien. Voordeel van de jurken is wel dat alle vloeren hier glimmen als een e*kel in de manenschijn

Laughing
. Scheelt de Filipino's weer werk.

Het is over een paar dagen Formule 1 tijd hier in Bahrein. Misschien iets om met Erwin naar toe te gaan. Bijwonen van een Formule 1 race is wel iets wat ik al heel lang een keer wil doen.

Verder vandaag lekker een dik uur gesport. Erwin en Stephanie, bij wie k hier logeer, wonen in een appartementencomplex met een eigen sportaccomodatie dus de luie botten weer in beweging krijgen gaat hier lukken. Daarna met Stephanie de lokale retail bezocht. Vanavond grillen op de plaat, wijntje d'r bij, yippeee!!!

O, by the way, morgen om 14.30 naar de tandarts.

Reacties

Reacties

Jos

Hee Nuhi,
ik geloof nooit dat je ooit Doha zult bereiken. Er komt vast wel iets tussen.... Je moet maar denken: soms is de zoektocht waardevoller dan de besteming :-)
Succes met je bek. Hahahaha

Florian

Ah, dus toch de GP proberen? Super! Schijnt een behoorlijke belevenis te zijn.
Grilletje, wijntje, klinkt allemaal goed. Nu die kies nog.

Humphrey Hoop

Moderne tandarts praktijk, jammer dat ze niet gewoon met een hamer en tang werken. Die foto's had ik nou graag willen zien. Oja zie ik nou een NL-vlag wapperen bij het appartementen complex.

Groet,
Humphrey

Nuhi

Haha geen Nederlandse vlag vzv mij bekend. Erwin en Stephanie zijn ook de enige Nederlanders in deze residence. Wel mooi, vind ik.

Nuhi

Zit nog 's even goed te kijken maar er is inderdaad wel een vlag te zien. Is volgens mij Iraaks oid maar van een afstand lijkt het op de Nederlandse, I must say. Goed opgelet, Humphrey, je wint de prijs voor de beste volger tot nu toe ;-))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!